7.03.2017

新髮型

妹妹豬都算多頭髮,一直都係留長髮,
總覺女孩子長頭髮紮辯仔好靚
前蔭夾起咗之後一直都係留長。 
記得我細個時候,係東菇頭一個,
其實厚厚濃農頭髮眼大大好可愛。
於是想妹妹豬試吓

不過開始懂事嘅妹妹豬,好似已經唔願意短頭髮
不過佢又話肯試吓剪齊蔭,於是趁炎夏來臨試試!
等待中
微孿的長髮

剪完, 完全唔同晒!
啲蔭剛剪完未係太自然,有啲睇唔慣
起,好大把頭髮,都係起啲啲好

我靚唔靚呀?
 

成個大個女咁 

其實都係傻妹妹

得意妹  

剪完第二日仲好睇啲,顯得面仔圓圓,眼碌碌

唔知下次肯唔肯接受真正東菇頭呢?

上星期妹妹豬剪完,就到小檬喇。。今次剪多啲,
佢啲頭髮長得太快喇!!

型唔型呢??

唔知點解明明對眼好大,一笑就細晒=___=
佢啲頭髮太軟,Gel都好快跌返落來。

返學唔Gel有啲薯仔。。哈哈


4 則留言:

  1. 好睇呀,兩個剪左都好好睇 ^^

    回覆刪除
  2. both look very cute!

    回覆刪除
  3. gen mama咁耐無update 既

    回覆刪除
  4. 小朋友真係大得快
    我而家轉咗平台分享生活點滴,
    Click入我youtube channel條link去支持我,

    https://m.youtube.com/watch?v=7_I-RR9txZ4

    回覆刪除