12.05.2015

故事爸媽@小檬K1

上年小檬N班已經試過做故事媽媽,話咁快K1又有喇。。

可能唔係第一次,冇咁緊張,呢個星期又超級忙嘅我,
未到最後一日都唔係好記得呢件事 =D

前一晚,終於要準備一吓。。之前買落本書,都幾好笑,又有教育意議,
好啦,就講呢本
衝衝衝超人

練習嘅時候,諗如果有啲小攪作應該會好啲。。。
臨急臨忙,三更半夜. 
根本冇時間買材料整~ (亦唔想買)
於是偷小小時間晨早喺公司整。。。15分鐘攪掂哂
我好簡單咁喺兩次邊貼雙面膠紙,
預備埋個搣膠紙口,唔使到時咁狼狽。
其實我都未係好試真面具啲大細啱唔啱,只係自己試咗都差不多,
就整個細啲啲嘅比小檬,如果早一日就可以比小檬喺屋企試,
不過我咁遲先整,又點知今個星期突然間咁繁忙...

故事時間咁啱係我Lunch time. 於是用咗10分鐘食個飯
 (之前太忙未預先熱定飯,結果食暖飯,嗚嗚。)
爸爸喺大陸趕返來接我一齊去。
趕頭趕命咁到學校

老師會安排小檬出課室門口接我哋入去,
然後老師就介紹我哋比小朋友

小朋友會叫"叔叔姨姨午安"
同小朋友打個招呼就開始
好在我都唔一定要講普通話,可以用返廣東話講

呢本書講主角做咩事都慢條斯理
唔到最後一分鐘都唔起身

發現自己遲到之後
就會帶上面具之後,就變成衝衝衝超人
道具組同事準備拎道具

我講到主角變身衝衝衝超人嘅時候,
我就邀請咗小檬出嚟,
我哋三個一齊變成

 衝衝衝超人 哈哈哈 ~ 
我見到小檬個樣都忍唔住笑

變身嘅時候,檬爸好猶疑咁問 "我都要變呀??"  
搞到老師都笑埋一份

好在啲面具尺寸都差不多,不過我果個好似細咗啲 =p

 衝衝衝超人最後梗係又遲到,又跌倒,又唔記得帶野,唔開心

呢個時候" 準備好超人出場"

 小朋友覺得小檬好得意
係咁指住話:
好得意呀小檬
好得意呀小檬
好得意呀小檬 
non~stop......果一刻小檬好受歡迎
你睇佢幾開心

故事完成之後就解釋比小朋友知, 要做準備好超人....bla bla bla...

最後,我就問小朋友,大家想做邊個超人呀???
點知有啲小朋友應該未明,
仲係話 衝衝衝超人
哈哈哈

雖然短短幾分鐘,不過我都好享受呢個體驗!

15 則留言:

  1. 做埋道具, 好有誠意呀~ (大力拍掌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好求其咋。。。 =p

      刪除
    2. 我記得, 上年檬爸係負責"笑", 今年係道具組喎, 升呢呀~

      刪除
  2. 你真係好有心機。

    回覆刪除
  3. 你真係好有心機同諗頭呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 突然間見到個超人面具,心諗整個出嚟帶都好喎。。哈哈

      刪除
  4. 小檬媽好有心思呀,個面具係自己畫嗎?好勁呀!
    變身超人果下,怕醜檬爸果句好搞笑,佢好真心定搞氣氛咋?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係諗如果有啲野睇吓好似高興啲喎。。。梗唔係我畫
      (靜靜雞話你知,我影張相出嚟,再用software執吓佢、print out就得。。太複雜用時間我真係唔掂)
      檬爸一到步都唔知我原本整左啲面具,去到心諗咁大整蠱呀。。。我諗佢真心講我整蠱佢架。。哈哈

      刪除
  5. 好有心思呀!我係小朋友都一定聽得好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友睇得投入啲,我見到佢地開心最緊要

      刪除
  6. 今次小檬爸爸都好投入喎

    回覆刪除
  7. 好好心機呀你!

    回覆刪除
  8. 我地下次要去听檬媽講故事~!!!!!

    回覆刪除
  9. 好鍾意檬媽呢個造型
    下次可以現場演繹~~~~

    回覆刪除