11.09.2015

妹妹豬N班大作戰~2nd Interview

妹妹豬N班Interview
第二間

離屋企車程大約10分鐘,
考慮如果姐姐要到學校接送一程巴士/小巴都到
呢間果時哥哥都有in,亦有offer,
所以流程我都大概知道。

一去到交咗報名費就可以入課室等面試,
裡面已經有兩位小朋友等緊。
老師叫我哋玩住玩具等,我同妹妹豬坐喺其中一張枱玩。
玩咗一陣就走咗去其他枱取玩具,應該冇問題嘅。

老師開始in 其他小朋友,妹妹豬去咗玩廚房仔,
玩完又玩吓其他,有個小朋友in完去咗廚房仔玩。
妹妹豬居然指住小朋友表示不滿!
投訴人哋玩咗佢個玩具。(汗)

我拿拿臨抱住佢睇其他小朋友啲美勞作品引開佢注意…
等待嘅時間真係好漫長,終於等到我哋面試

老師攞咗籃玩具嚟玩
老師問:你叫咩名呀?
妹妹豬一貫作風,唔會答陌生人問題

媽咪:你叫咩名叫?(語氣百感交雜)
當你個小朋友平時喺屋企吱吱喳喳,
講自己個名已經快到要叫佢慢d講,
而突然喺陌生人連媽咪問都唔答嘅時候,
你應該想像到我有幾咁無奈。

雖然,有d小朋友都未識講,我哋未至於輸蝕,
但如果明明識講就可以再攞下分㗎嘛~
我同老師講,佢平時講到,
老師話對住陌生人唔講係正常嘅! 
算(其實冇得唔算: P )

好在跟住老師同佢玩,佢都有聽指令,
比個蘋果公仔食,同佢握手,比個蘋果媽咪,比個橙媽咪。
打開書,問妹妹豬邊隻係豬?牛?羊?
(每邊一隻動物,即就算唔識你都有二份一機會啱:-D)
跟住在封面一大堆動物問邊隻係豬,妹妹豬都指到。
老師都有問我平時會同小朋友去邊到玩。
妹妹豬又自己clean up (可能心諗快啲執嘢可以走!)
推凳,都肯冋老師拜拜,飛吻,
最後送個笑容四萬咁口都冇問題!

有室外playground老師話N班比較少出去

今次面試都算唔錯,
不過interview 最攰嘅應該係媽咪

bye~ 

12 則留言:

  1. 我已經完全想像到我地妹妹去interview嘅情境...睇黎都係10問10唔答多~

    回覆刪除
  2. 希望妹妹豬係小師妹, 加油, 給力!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望,不過而家開始叫自己放開啲,有啲野唔可以勉強

      刪除
  3. 妹妹豬咁可愛,我係老師都想收佢日日見住佢!
    Anki 而家都唔答陌生人野,有陌生人都細細聲講野!

    回覆刪除
  4. 妹妹豬咁可愛,我係老師都想收佢日日見住佢!
    Anki 而家都唔答陌生人野,有陌生人都細細聲講野!

    回覆刪除
  5. 同木木簡直係好朋友啦,一模一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定同我感受到那種無奈喇。。。

      刪除
  6. 妹妹豬加油﹗佢嘅表現真心唔錯呀﹗可能好快會有好消息﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔。。都算係咁啦。。不過明顯妹妹豬嘅EQ唔夠哥哥好,情緒容易波動啲

      刪除
  7. 唔。。都算係咁啦。。不過明顯妹妹豬嘅EQ唔夠哥哥好,情緒容易波動啲

    回覆刪除