11.02.2015

檬爸生日快樂~

老公生日一早就落去買蛋糕做先。。。
(其實係假象)

birthday kiss 唔少得啦

    自拍

而家全部人生日都係佢唱歌同吹蠟燭

食完蛋糕就出發去飲茶,老公同我都鍾意嘆茶,
無意間睇到呢間於是去試吓。。

@波士廳

食物水準未像預期好,地方細,不緊要,四個侍應望住食。
 呢日姐姐放假,於是二打二。。。出名為食嘅妹妹豬,居然唔係好肯食!!

小檬勉強食到半碗粉。唔想老公生日大打出手,
我採取放棄,尤佢地,肚餓下餐自然會食。


趁兩個都未眼瞓去咗香港動植物公園。

睇吓雀仔


睇吓猩猩。











玩咗未夠兩個鐘就玩完

如果呢個時候返到屋企會太早,
配合唔到夜晚個節目,小朋友喺車瞓哂
唯有拖延時間我話想去行吓街, 
哈哈。。老公可能心諗點解咁奇怪自己生日老婆話要去行街
拖咗半小時,小朋友都醒,
我話安排咗夜晚煮飯比佢食, 
於是先揸車返屋企
返都屋企樓下,我就扮同小檬去買餸。
其實朋友們已經在契媽媽屋企集合。


準備好哂就叫契媽媽打比爸爸
話佢跌倒,叫佢上嚟幫手。

爸爸半信半疑就上嚟。。一開門就happy birthday~ 

妹妹啱啱瞓醒,披頭散髮。哈哈,
原來爸爸臨上嚟已經喺下面見到啲波波

不過估下估吓都幾好玩吖
開餐喇~


自拍


再自拍

食蛋糕喇~ 老公生日快樂呀!!!!

登凳~ 
蛋糕靚唔靚呀??

切蛋糕。。大家都好興奮. 
究竟點解呢???

因為好似切到啲硬物喎~ 

咁大個女,第一份咁貴嘅禮物架!
 希望你鍾意啦!!!

6 則留言:

  1. 禮物安排好有心思 ^^

    回覆刪除
  2. 哈哈....個CAKE 內裡藏錶,好有心思啊 ^^

    回覆刪除
  3. sweet 爆咗呀
    個製成品都好得呀, 當然個蛋糕饀仲正, haha

    回覆刪除
  4. WOOOOO, 檬媽你真係一個好SWEET的老婆仔呢~!!!!

    回覆刪除
  5. 檬爸 Happy Birthday ar~
    份禮物好名貴呀~

    回覆刪除
  6. 好型呀,切蛋糕切到禮物!happy birthday~

    回覆刪除