7.15.2015

探索大自然 x 動物農莊 2015

好開心得到余仁邀請
我地可以去探索大自然 x 動物農莊 2015

小檬一到步就要睇吓地圖有啲咩要玩!

首先我地去咗呢到 ~ 余仁生呀~

小小中醫工作坊

有請小檬醫師同妹妹豬醫師

係咪好正經好認真呢~

件衫長到就嚟拖地

工作坊安排咗啲草藥比小朋友做防蚊香包
好實用呀!

先揀三種藥材 

職員教妹妹聞吓

跟住妹妹又要攞

自己聞

執好藥之後就可以
 

 

     
呢個過程小朋友就最鍾意

好就可以放入袋做香包。

雖然妹妹豬一臉茫然,不過都全程參與冇走開架!

完成~ 天然又實用,
呢份小禮物真係唔錯!! 

跟住就係"大豆救地球"
畫圖喺個溫室到

小檬花盡心思架, 大家估吓係咩? 

太陽!!!

 係囉,我都係估太陽,
不過小檬話係 "獅子"喎 =____=

完成喇。。可以拎返屋企等大豆發芽

跟住我地就去咗PLAYRIGHT~

 小檬先碌波波

玩沙




真係玩到唔願走呀。。好在朝早唔多人排隊咋~

小檬對磚頭冇咩興趣,反而想...
油磚頭




好似有啲眼瞓樣喇

呢個時候爸爸就帶妹妹玩巧虎
睇吓佢玩得幾開心~


(多謝O仔媽媽張靚相)

妹妹就醫一醫肚先

我就同小檬去咗之前預先攞好飛嘅德國寶

玩烘焙班。

呢個活動真係最受歡迎,好多家長都喺到排隊等,
好在我地一到就入嚟攞飛!

帶起廚師帽又幾靚仔喎


小廚師,其實呢到冇咩整。。

好似等嘅時間仲多。。。
不過都叫做攪吓啲蛋糕材料,

完成~ 

交比姐姐焗

我同O仔媽都嚟張合照先

再吸埋呢個鴨仔麵包。


完成 ~ 

試吓味先


妹妹食完粉粉之後就過嚟一齊"食"

先飲紅菜頭汁

再食後面試食嘅麵

自己坐喺到不停咁食。。
不過佢好似啱啱先食完過嚟 (汗)

食飽再周圍行吓

睇羊

馬馬


兔兔

排咗一陣sir滑梯



妹妹要走佬

天氣咁熱,有啲室內嘅活動比小朋友玩吓,
大人小朋友都舒服好多!
其實仲有好多野未玩,不過仲要趕下場,所以都要走喇
上年小檬同妹妹豬都有嚟架。。
等下年妹妹又大啲同哥哥一齊玩過!!!

12 則留言:

  1. 好多野同好好玩咁喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。下年唔好錯過喇

      刪除
  2. 你地好少人呀~ 我地下午時, 成個沙池都係人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係幫手開門果批。。。梗係少人
      果時得兩個人小朋友玩

      刪除
  3. 雖然唔係留咗好耐,但都玩咗好多嘢喎﹗
    妹妹堅食得呀﹗好得人鐘意呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過如果有時間可以玩足全日。。不過應該會累C
      我好驚。。佢好快變肥妹。。燒腩仔鍾唔鍾意肥妹架?

      刪除
  4. 一入去睇地圖好大人款,叻仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好鍾意啲地圖呀。。玩具啲說明書果啲架

      刪除
  5. 哇....真係好多野玩,希望下年我地可以一家五口去吧....不過到時我可能會暈低都似,哈哈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶多兩個屋企人或者朋友幫吓手囉

      刪除
  6. 住HK真好,幾多吾同活動,我只可以睇你地去玩咋,嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係吖。。你有個後園,好多大型玩具都可以買比佢地玩

      刪除