7.27.2015

{淘} ~Telling the time

媽咪話見到小B媽咪講TB
先記得之咗買咗呢本時間書未同大家分享,
叫我今晚幫吓手

等我介紹~ Telling the time

其實已經係上年買,果時媽媽話我就嚟返學,應該有啲時間觀念喎。。
雖然我果時未係咁識,不過媽咪話點都要講吓比我知

過咗一年,而家我都知道啲時間會過,會走。亦知道要跟吓時間做,
媽咪成日都比啲時限我,好似九點就要瞓喇咁。。

呢本書好在第一頁已經係叫啲小朋友要起身
好似媽媽要叫我起身咁

媽咪問我: 幾店鐘要起身? 我就自己調校個鐘


對於啱啱返學嘅我地好啱用

跟住唔同時段啲小朋友有唔同活動做,
breakfast time 8 O' clock

食lunch...
爸爸放工...
食晚餐

我亦跟住啲時間自己調校個鐘。

而家我都識1 O'clock, 2 O'Clock, 3 O'clock 架喇

希望大家都鍾意我今日介紹呢本書啦

同場加映~ 七巧板

媽咪淘開就淘埋呢塊七巧板

我仲成日同媽咪姐姐婆婆鬥快添

我好鍾意玩架!  

下次再見希望大家鍾意我介紹啦! 

3 則留言:

  1. 小檬好叻呀,已經有時間嘅concept,燒腩仔到宜家都仲係講極唔明咁

    回覆刪除
  2. 好勁呀小檬,本書又好似幾好wor......

    回覆刪除
  3. 小檬好叻仔,little K一早就整甩左個鐘啦=.=

    回覆刪除