7.06.2015

Mr. Potato Head Cafe

星期六上午媽媽要返咗半晝工,爸爸就同小檬去吓圖書館睇書
食埋晏就接埋媽媽車我地到TST
之後就要去"應酬"

好耐都冇出走系列喇,雖然都可以有姐姐幫手. 
不過一個小檬會方便啲,於是今日淨係帶咗小檬, 希望妹妹唔好嬲啦! 

之前一晚已經見到間餐廳而家邀請咗薯蛋頭先生太太嚟
就即刻去試吓, 我放工爸爸即車我地去到到差不多兩點,
到要排先差不多二十張檯,仲諗住到已經晏冇咩人添 (天真)
之前嘅姆明餐廳行過見到多人都調頭走(可能我同小檬都冇咩興趣)
今次見呀仔已經食咗野打咗底,又有時間,
我同小檬都鍾意佢地,兩母子,無咁多顧慮,就決定等
如果一家人三抽二lung真係冇咁嘅心機。

有啲公仔影吓相


有玩具賣,睇玩具都可以kill到d 時間嘅
其實得兩次隻大公仔同一排玩具。。。
好快玩完

話咗唔買玩具嘅我聽到小檬話要個spider man
 跟住叫我買一份比妹妹,見佢咁乖仔,
好似中咗降嘅我又買咗,不過咁乖唔係唔買呀??
(唔知下次會唔會又係用呢招呢?) 


媽咪開始咩都影吓



有個corner,放咗啲公仔,都冇講可以唔可以玩。
不過小檬玩吓啲staff經過都冇話,我就當得,唔係唔知佢可以挨到幾耐

睇吓menu,睇定食咩係排隊必需

食咩好呢?

我見餐廳職員都有睇吓啲檯會否特別食得太耐,
免得等嘅人等太耐,唔係成日咁我都接受到嘅。

幾經辛苦終於等到!!!!!
唔係好晏啫,三點半咗右。
雖然食咗早餐,不過都扁咗

第一件事梗係叫野食,之後先影相。
見自己拍唔到,隔離個姐姐好熱情咁幫我地影相


by 小檬

終於有得食喇。。。媽媽~ 

curry beef rice
靚嘅食物冇咩祈望好食,不過呢到都OK

小檬就嘆個Tea
pancake,自己創作眼耳口鼻在薯蛋頭先生

um....點畫好呢?

藝術家創作中。。。

登登登~ 蹬   有幾多分呀 ???
其實係媽咪捉住我隻手畫嘅 =D 

食飽梗係玩
喺啲餐廳嘅兩檯,通常都係打對面好難照顧,
好在呢到有一邊sofa,可以兩個坐埋一齊。
不過我就好驚佢玩玩吓嵌到個角位,已經叫佢喺sofa玩。
一陣間又上返張檯,我忍唔住話
你小心呀,媽咪話咗幾多次唔好喺檯角玩呀?
小檬呢個時候彈咗句
"媽咪,   I LOVE YOU !"
隔離姐姐聽到即刻話好sweet 呀~ 
我當時梗係飄飄然啦。。。(心心眼)
立即化解咗呢場戰爭!

跟住行返去反斗城行吓

影返張自拍先,我應該多啲同佢影吓呢啲香港景物,
等佢大個都可以睇返細個嚟過tst碼頭

成日要話巴士上層, 就同佢搭吓雙層巴士
坐咗上層到美孚, 
爸爸就應酬完畢接返我地喇!

14 則留言:

  1. 小檬句媽咪I love U用得好著時呀﹗真係超級sweet同醒呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係冇野叻,呢啲野就最醒

      刪除
  2. 我都想去食下, 可惜呢啲主題餐廳下下都要等2個鐘咁~~
    小檬真係醒, 一句I LOVE U 氹到媽媽冧豬豬..~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係我第一次等嘅。。。都算係咁
      佢真係精到暈,知衰就講野黎氹我。真係唔知好嬲定好笑

      刪除
  3. 等咁耐會癲架wor....小檬 d patience 真係強勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,不過我地有行嚟行去咩都玩吓。其實係我冇patience

      刪除
  4. 哇,真係好得意呀,FB 好多人洗版,真係好想去呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦,你一行五人三個B一定好熱鬧!

      刪除
  5. 間餐廳係幾得意呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。食起上嚟到開心啲

      刪除
  6. 野食好似姆明吸引啲bor

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀??我冇去過呀。。超多人,冇等呀

      刪除
  7. 有時2個去拍拖真係幾好架(我話同小朋友:p)
    我都會去呢d明明覺得唔好/抵食但又覺得個女鐘意既rest食野,我覺得小檬好sweet呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過得兩個又會覺得賴低咗妹妹。
      小檬而家精過鬼, 識講說話氹人

      刪除