11.04.2014

PaPa Birthday Cake

星期六PaPa生日呀。。。
為咗佢嘅生日已經諗到頭爆
(其實冇諗過=p 因為冇時間諗)

今年係第一年一家四口過生日,所以想兩位小朋友都有啲貢獻,
不如試吓一齊整蛋糕啦!!
老公出差上海三日,天助我也~

於是約好整蛋糕師傅,原本諗住去佢到,但兩位小朋友出動實在麻煩,
而我家又沒有焗爐,於是師傅就建議做凍餅!放工返到屋企就開工

影相嘅工作就交比婆婆。。。。唔。。。唔期望有好清楚嘅相
點知,今次啲相又好清喎,真係叻女喇婆婆!

將啲相變成viedo
凌晨時份,啲小朋友瞓哂,
我就將佢Post 出嚟


然後收埋個蛋糕入房,等佢睇完個viedo之後就送個蛋糕比佢
雖然對住IPAD,但好少上空飛book嘅佢,點先可以叫佢睇到呢?
我唔想打草驚蛇,唯有等
但,我一喺張床就會瞓著,唔得喇,
唯有叫人comments之後彈出嚟,跟住就叫佢睇


老公都好似冇咩好驚喜,可能有我唔感到呱
睇完之後就送蛋糕
跟住就好快瞓著, 我真係好眼瞓。

到第二日先同啲小朋友一齊切蛋糕~

B be : 爸爸有得食未呀?


雖然小檬同B be都唔知幫咗啲咩,尤其係B be,
不過都叫做有參與吖!

Don't Touch!! 

希望PaPa鍾意啦!

11 則留言:

  1. 媽媽咁有心思整蛋糕, 爸爸一定鐘意啦~

    回覆刪除
  2. 個cake好靚呀,好有心機呀!

    回覆刪除
  3. 個蛋糕好靚, 賣相超pro, 簡直同街嗰啲有得fight
    , 相信都一定好味~勁呀gen 媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係扮架咋,我跟住師傅指示,咩都唔識都整到架。。wahaha

      刪除
  4. 個蛋糕巧靚呀! 祝小檬爸生日快樂~

    回覆刪除
  5. 蛋糕好靚啊~~~Genie 一家人真係好sweet!!

    回覆刪除
  6. 你好有心思架啦~~~~~整得好好, mama好勁呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲簡直係拎出嚟比人笑架

      刪除