10.09.2014

V 。 V

特別報告~ 
尋晚小檬終於成功喺屋企青蛙廁所仔去到一次 V V 喇!!!!!
真係好開心呀~ 

上星期學校老師就同我講,今個星期返到學校就會唔著片,
所以要帶定兩套衫,以便濕咗換。

第一日
星期一返學老師打比我話佢肯入面廁所,不過應該冇去到,
結果出嚟十一點嘅就失手。
返到屋企,亦一樣冇著片,結果濕咗兩條褲。

第二日,學校都係濕咗一條褲,連自己對鞋都濕埋。。。
要借學校spare 鞋返嚟
屋企濕左兩條,其間佢自己有話Wee,有同佢入去,不過唔成功。
(肯講已經好好)

第三日,學校好似冇濕(我已經唔記得)
屋企:濕咗一條,跟住成成功Wee到!
(我啱啱返到屋企見證住呢件事)

今日學校情況就未知,不過爸爸話佢頭先都成功Wee到去廁所仔!!!

原來介片真係需要學校幫手,會冇咁痛苦!
雖然仲未係百分百,不過我都已經好開心喇!
放工即刻走去買隻恐龍比佢以示獎勵
(呢排鍾意恐龍)

老師話如果到冬天仲未得就唔會介,驚凍親佢,
希望喺冬天前可以100% 介到啦!!

12 則留言:

  1. 叻仔呀~
    萬事起頭難, 依家成功咗一次, 相信檬檬好快會領悟到喇~~~~~~~~~~
    恭喜檬媽, 又踏入另一階段喇~

    回覆刪除
  2. 好大進步..繼續加油呀, 希望小檬冬天前可以完全戒到啦~

    回覆刪除
  3. 恭喜~恭喜~
    我都打算等學校幫手~

    回覆刪除
  4. 應該好快啦,小檬加油!

    回覆刪除
  5. 好叻仔呀﹗我都期待緊呢日呀﹗

    回覆刪除
  6. 小檬好叻呀! 好快就可以永無失手!

    回覆刪除
  7. 小檬, 加油加油!!!成功幾次後, 慢慢佢就唔會再失手架啦...

    回覆刪除
  8. 小檬叻仔,一定可以冬天前成功戒片o既!
    講開學校戒片,我都唸住有學校幫手應該ok,上個weekend心血來潮同肚B著底褲仔,唸住每半個鐘去一次廁所,點知換左15分鐘佢就 "bread" 一聲.... 激死 ~.~

    回覆刪除
  9. 成功的日子不遠矣~

    回覆刪除
  10. 小檬加油呀, 第1次vv成功, 一定好快就戒到~

    回覆刪除