6.16.2014

人整我又整~幻彩玻璃啫喱

FB見到谷友整咗個幻彩玻璃啫喱好靚。
網上分享嘅食譜


其實仲有you tube  再參考谷友modify版本。

在 YouTube 上觀看「以煮為樂:幻彩硫璃啫喱Broken Glass Jello」 - 
以煮為樂:幻彩硫璃啫喱Broken Glass Jello:

幻彩硫璃啫喱Broken Glass Jello   

果日同小檬爸爸提早食父親節飯時走咗去TW,
行過一田超級市場買咗返屋企試。

預備好啲碗碗碟碟,真係大就拎出嚟,唔理咩野形狀。

好簡單,首先整幾個顏色嘅啫喱"糖"
(即要加魚膠粉,我失敗,因為我唔記得落魚膠粉落啲啫喱度,
所以佢地整出嚟唔夠硬!!)

等幫手....

雪一晚,要雪夠硬先得


然後準備好白色嘅啫喱糖水


小檬無影手攪勻魚膠粉水


將啲七彩顏色嘅啫喱糖切粒放入白色嘅啫喱糖水到

(白色我用咗嘅練奶,
但亦見有人用益力多,維他奶,豆奶,鈣C寶,椰奶...
我諗係白色嘅飲品就得,不過份量我就唔識預)

再放入雪櫃


雪一晚之後就可以將佢一粒粒切開!

好緊張呀~


嘩。。。媽咪有啲失敗呀!!哈哈


而家都好似太多顏色啫喱,太少白色
顏色又好似聚埋一邊


如果再多幾隻顏色就會太多啫喱淨。


我就係以為好簡單,點知都整得唔係咁好,
我果晚其實開始嘅時候都夜,
所以拿拿臨等小檬未瞓同佢整埋,諗住第二有得食,
所以太趕, 白色我用阻練奶,諗住屋企有,點知份量唔夠,
其實唔落咁多都好,唔使咁甜,不過而家好似直情冇味
好在層白色都夠硬, 我求其整咗三隻色

雖然唔太成功,不過最緊用家滿意!!


大啖到差不多當飯咁食


 下次再改進先 ~ 

7 則留言:

  1. 好似好簡單..等我又試下先~

    回覆刪除
  2. 好靚呀~ MAMA整既, 小檬一定LIKE~

    回覆刪除
  3. fb d group 近排好興整呢個呀! 不過我冇咩心機整, 因為整左唔知要幾耐先食得晒~

    回覆刪除
  4. 我都試整過,不過無人欣賞,所以可以收皮

    回覆刪除
  5. 我都見FB Group好多人整,要買咁多啫喱粉又驚食好耐喎,不過如果有小朋友gathering整出黎一定大受歡迎呀!

    回覆刪除
  6. 我都目好多人整呢個

    回覆刪除
  7. 就咁睇以為係雜菜沙律!

    回覆刪除