5.03.2014

B be衫 ~ 買買買

點解?點解女人咁鍾意買衫?
明明屋企已經有差不多嘅,喺街見到又會買返去? 
我已經叫自己買之前諗吓屋企有冇啲差不多嘅,
因為買嚟買去都係果啲樣,如果有就唔可以買,希望可以慳家啲

有咗仔女之後,就變咗買比佢哋(其實自己都有買...)
生埋個女,就更加有藉口

B be未出世已買買買
Next online (UK)
過$200就免運費
佢地嘅價錢唔算貴,quality OK, 
(小檬都敗唔少 shirt fr NEXT)

有啲價錢已經唔記得


有啲睇返網站先知, 我的至愛小白兔  $63



pointelle cardigan $97

仲有呢條粉紅色裙仔比較貴 $161
但諗住滿月著,豪啲啦!!


襪仔,口水肩==>明明小檬都有好多留低,
但係女仔梗要有返一兩條花花傍吓身 (藉口)
$63/3pcs


女仔梗係應該有啲花邊襪仔架啦(藉口)   
$51/3pcs


襪褲so cute!點可以唔買?!  (藉口)   
$80/3pcs

鞋仔好快唔啱著,但見都真係忍唔住...
$63
仲有pack花襪仔/jeans未影。。。

Gap Sale  
好平。。唔記得幾

Mother Care



H&M
之後就係平靚正嘅H&M
$79 $99... 價錢唔使一百蚊,好難忍手架

 SEEDS 
正價好貴吓,冬季清貨時買咗呢三件衫

Orig px $325 ==> $275==>now$150 for 2 !!! 
真係唔買唔得,當然款式有限,已經買哂啲叫靚嘅款喇

malimari home 
呢個牌子啲衫quality 好好 價錢。。。唔記得
其實呢類衫仔,小檬有好多,不過都係忍唔到手,
因為有我鍾意嘅小白兔

我買咗咁多咋。。以下多謝各方好友

公司sample
同事幫我執,小背心,披肩自己未必會買喇


粉紅色牌嘅係芭蕾舞果個牌子嚟。。
所以啲外套款係for跳芭蕾舞嘅。
(我都未諗會唔會比B be 學芭蕾舞)









GIFT 
同事探B be時已經買定啲大個女衫仔,我諗應該四。五歲先啱著


白色lace top 仲可以同我母女裝添

Carter
老公有個新同事嘅太太喺carter 做,得知佢做爸爸,
即刻拎咗啲sample 我地,連褸仔都有,應該一歲啱著

幻想到肥美嘅B be著起啲小背心,應該好多人想咬啖

同事BB舊衫
我諗每個媽媽都有好多未著過或者著過一兩次嘅衫,
同事就比咗我喇,有啲衫我相信係新嘅,
可能買裙仔已經買窮,
我未必會買啲運動衫,好在而家又有!! 

我要一直update 住買比B be啲靚衫仔:


就讓我繼續敗吧!! 

26 則留言:

  1. BB 女啲衫咁得意的確好難 resist!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我諗我要學吓忍手

      刪除
  2. 勁多戰利品呀!我最近都收左貨,Next有條裙仔泳衣超級可愛買唔到呢 :(
    買衫唔需要理由,就繼續買啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺?我想問如果BB著一件頭泳衣會唔會好難著?我仲諗住三點式好似會容易著啲,不過又驚佢凍親

      刪除
  3. 相信BE B的衣櫃好快爆滿,不過你都敗得好精明。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家B be 嘅衣櫃已經爆。。遲啲唔知點算

      刪除
  4. 點解要生女? 原因好簡單, 哈哈, 女人都是有共通點的

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實女人點解會咁鍾意買衫??

      刪除
  5. 嘩哈哈哈哈,媽媽好多籍口呀,不過既然開左個頭,就努力敗多d 啦,hehehhe

    回覆刪除
  6. 女仔衫真係好靚, 買到吾停得手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 停唔到就到我流血不止喇....

      刪除
  7. BB女衫呀、裙呀、配件呀真係又多又靚
    我支持你繼續買,keekee ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。。acceeories多到暈。。。我都暈喇

      刪除
  8. 嘩嘩嘩...我呢排都買左好多衫仔俾佢兩姊妹, 估唔到你仲瘋狂, 哈哈.
    不過女仔衫真係好靚, 見到又真係好難忍手唔買囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次買女仔衫嘛,係瘋狂啲架喇。(又有藉口wakaka )
      好在各界好友啲sample都唔少,幫我慳返唔少。不過有啲已經係4。5。歲,屋企已經冇位喇

      刪除
  9. 所以你應該明點解你老公同一款玩具要買兩隻唔同公仔啊

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka.....好啦,咁算啦。。

      刪除
  10. 好靚啦, 咁多衫, 日日著唔同衫, 都有排唔會重覆HAHA

    回覆刪除
  11. NEXT 的女童裝真係好靚!! "好彩"我嗰個係仔, hehe

    回覆刪除
  12. 你D衫咁靚, 如果我生多女你要留返幾件俾我....呀....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定留返啲比你!!快手啲啦!!(又家計會上身)

      刪除
  13. 嘩!真係好靚呀! 請問你買next 個d, 係咪買0-3 month, 第一次做媽媽無idea......

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓你BB係大隻B定係細粒B,我女女反而比較大隻,NEXT夾衣買NB好快唔啱,買三至六就穩陣啲

      刪除