11.05.2013

伊健呀~

每次喺電視見到伊健出現,我都問呀哥點解唔帶我入去呀???
每次都有唔同嘅解釋,但女友果啲呢。。。就好快安排到=_=

上星期小檬舅父同我講佢攞到古惑仔演唱會嘅飛,
仲可以趁佢地綵排時攞飛,順便探班見吓伊健。
(之前其他叫親佢攞都好多時攞唔到,不過佢工作關係,
同其中一位比較熟,所以就有信心攞到,
其實我已經backup喺信用咭訂)

終於等到呢日都喇!!
我等呢次機會已經幾廿年,佢終於做到啲野喇!!!!!

撞啱萬勝節,扮下魔鬼先
啲姐姐見到佢又拎啲糖糖比佢

等佢地break時先見面,
又唔好意思阻佢咁耐

首先同阿Lo影下相,之後係佢太太



康子妮啲皮膚好靚!

出嚟喇出嚟喇~佢真係超級怕醜,不過好nice。

我問小檬呢個邊個嚟架?
小檬答伊面哥哥
咁佢做咩架?
小檬答古惑仔呀。
(前排做佢嘅旅遊特輯時,已經教咗小檬呢個叫伊面哥哥,
家樂聽到問小檬入場有冇人查你身份證架??哈哈)

之後就快d合照,舅父喺前面引佢笑,先有個笑樣

連伊面都笑埋一份

影完伊健,就同家樂仔影

影完之後,發現伊面準備入返去,
我果時抱住小檬,即刻問家樂仔抱住佢得唔得?
果刻已經唔理個仔喇,哈哈!!!

之後就即刻捉住伊面影返張合照,
我唔理三七廿一攬住佢影,
佢就搭返我膊頭,嘩,開心c我喇!

佢好瘦呀,顯得我又肥又婑!=p
不過唔緊要啦,我好滿足㗎喇!

佢入返去之後就同樂吹水,佢讃小檬靚仔,
話佢隻眼好大,問佢幾大,
之後拎佢個女d相比我哋睇,話而家係咁樣,
大咗自己睇下對唔對辦!哈哈~
我地仲大談BB經,好似好熟咁 ~

是次探班活動,雖然時間好短,不過都好精彩!
如果自己肯定唔會去搵佢,不過有人安排又梗係去啦!

好快又見面喇。。。期待!!!!

17 則留言:

  1. 你就好,有得探班!伊面好高喎.....

    回覆刪除
  2. 原來你係伊面粉絲!

    回覆刪除
  3. 哈哈呢d經歷好開心架!

    回覆刪除
  4. 嘩...羨慕死人啦...我都好想見下呢班古惑仔呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都望咗好耐架喇,好在舅父終於揾到個機會!!

      刪除
  5. 正呀.. I Like Ekin too...

    回覆刪除
  6. 我真係要再講多次”好羨慕呀!!!!”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都望咗好耐架喇,而家佢又少喺公仔箱出現,唔會成日問有冇機會,難得今次。。淨係得我地去,所以真係好好嘅機會!

      刪除
  7. 檬媽即刻變左小fans~~~ ^0^ so happy to see ur idol!!

    回覆刪除
  8. 我都望咗好耐架喇,而家佢又少喺公仔箱出現,唔會成日問有冇機會,難得今次。。淨係得我地去,所以真係好好嘅機會!

    回覆刪除
  9. 檬媽變左小FANS~
    如果我見到偶像, 我都會攬住佢影相呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaa...我地呢啲C9已經唔理37廿一攬咗先算

      刪除
  10. 同偶像影相, 好羨慕!
    錢家樂真人好似都係咁風趣~ 好正呀!

    回覆刪除
  11. 亞 LO 咁瘦既~~
    有得同伊面合照, 好羡慕呀... 我都好想睇古惑佬演唱會呀, 可惜想買飛果時得返貴飛 =.="""

    回覆刪除